Ny vecka, nya dagar.

Idag blir det sträda-garderoben-dagen.
För den ser ut som ett riktigt bombnerslag.

Annars vet jag inte vad jag ska hitta på. Ikväll blir det träning i alla fall.

Skulle vilja åka till hassela också. Nicke skulle ju kanske laga go middag åt mig någon dag. Kan ju bli spännande! ;) Vi skulle ju dra till mors stuga till helgen. Men får se hur det blir med det. Jag har ju fått jobba så lite, så tror jag måste försöka att jobba så mycket som möjligt under påsk. Men hade värkligen sätt fram emot den helgen annars. Hade blivit så mysigt.



Nä, dags att göra nån nytta kanske.
Måste ju också bara säga att de måste vara tråkigt för dom som aldrig kommer träffa mina vänner, eftersom jag nog har dom bästa vännerna i hela världen ♥


Kommentarer
Postat av: evve

(`v´)

2011-04-18 @ 18:37:23
URL: http://evelinaasvensson.blogg.se/
Postat av: Maja

Men sötaste bästa lilla hallontårta! Vad jag älskar dig! kan nte föreställa mig ett liv utan dig. Glöm ALDRIG det! Du & jag och barnvagnarna!

2011-04-19 @ 22:19:32
URL: http://frokenmmm.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0