Efter regn kommer solsken.

Gud vad jag känner att jag är värdelös på att skriva.

Påsken blev helt perfekt. Trotts jobb och ingen stuga.
Jobbade ju förmiddag på lördagen, sen for jag till hassela.

Var i hassela till tisdag morgon. Och under dom dagarna va allt så mysigt. Jätte fint väder, och umgicks med några av dom bästa. ♥


Idag har det varit massa fläng överallt. Jag, Maja och Evve var i stan och birsta idag. Sen for vi vidare till stöde och tonade majas rutor och kopplade in lite ljud. Tur Johnny hjälpte oss rätt bra där. Har inte varit hemma särskilt länge. Man är ju lite trött.

Glad över att jag sålde däcken idag från hondan! Känns super!
Och snart är nicke klar med bmw:n så vi kan besikta den. Wiiii!

Nä, nu blir det snart BB!
Chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0