loco loco

Igår eftermiddag åkte jag som sagt till stan, till mor.
Men strax innan upptäckte jag att min toa börja läka vatten från nått skit rör. Tack och lov kom det någon med manligt kön och kirrade biffen!

Käkade hos mor, och fick träffa pojkarna.
På kvälls kvisten drog jag till R och såg film. Vi såg den där nya Robin Hood. Och den var faktiskt bra. När jag kom hem, hade jag en säng kamrat i sängen. Lilla Levis. Han låg helt tvärs över, och man har ju inte mage att flytta på lillfisen. Så jag låg lite halft på sängen. Haha. Vaknade även att vi låg armkrok. Tur jag inte mosade den lilla stackarn?


Idag blev det jobb.
Men då hörde Susanne av sig och fråga om jag ville med på Ica Maxi. Hon skulle kolla på några skor som var billiga. Och det gjorde ju även jag också. Så dessa fick åka med mig hem.
Tyckte dom var värd 99kr. Dom är även fodrade.



Efter for vi tillbaka till matfors, åt lunch, och upptäckte att vi hade över en timme kvar tills vi började. Naturligtvis kan vi inte sitta och ta det lugnt. Det slutade med att vi brassade in igen till birsta och gick på rösta.

Kom hem med bland annat en pilatesboll. En rosa och fin. Så nu jäklar ska hä tränas. Lär väl rulla av några gånger och se helt misshandlad ut snart då!







Nu är det middags dags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0