Hej o hå vad det går.

Var några dagar sedan man skrev nu.

Lat (tråkig) som jag är, orkar jag inte skriva allt jag missat att berätta.
Så vi börjar från och med idag. 

Dagen har varit väldigt bra, men väldigt lång.
Var först i birsta, och snurra. Åkte hem till maja för att hälsa på henne, dörren var öppen men inte en kotte hemma. Så jag lånade toan och stack. Sen träffa jag kontaktpersons tjejen. Gick på stan, sedan skjutsade henne till teatern, och medans åkte jag hem till R och slöade tills jag skulle hämta upp henne igen. En bra kväll!

Och just nu bor jag inte helt ensam. 
Har ju skaffat en liten misse, vid namn Limpan. Hon är så söt. Som en liten dammtuss. Först var hon rätt blyg, och lite orolig. Men nu när jag kom hem så måste hon fått nån räcer energi i sig. För hon springer och hoppar o flyger så det nästan blir eld spår efter henne. Och så jäkla klumpig! Så roligt att se.



Nä, nu ska jag fixa lite här hemma.
Sen sova som bara den. Upp bra tid i morgon för att städa, sedan jobba vid 12.00.


Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0