Yeah.

Idag har varit en mycket-göra-dag.
Började med tidigt i morse att åka in till stan på Af och kirra upp det som blivit en liten miss. Självklart kom man inte hem från stan tommhänt. Fick med mig hem ett par schyssta dojjser.

Sen drog vi direkt och jobbade. Kom hem vid 17, och han sitta hemma en liten stund innan det var dags att åka igen.

Då blev det firande av Maria som fyller år! Det bjöds på massa gofika. Och då är man inte blyg inte. Drog in en sväng till fader också. Avslutade kvällen med att sola.

Så nu sitter jag och väntar på Paradise Hotell ska börja. Sen ska jag sova dunns. Känner mig helt slut. Men är ledig i morgon. Då tror jag att jag ska dra och sola en liten sväng igen!


Aja, godnatt era fislisor.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0