Gokvälla.

Jobbat klart för idag.
Är rätt seg just nu kan jag löva.

Men just nu ska jag sätta mig och förnya mitt cv. Tänkte börja söka lite jobb igen. Känner att det är dags nu. Trivs super bra med det jag jobbar med just nu. Men skulle vara skönt att ha ett jobb där jag vet att jag får jobba. Så aldrig fel att söka mer jobb.

Ska börja på måndag.
Jag känner mig mer taggad nu att söka, än vad jag gjorde förr.




Tack vare det jobb jag har nu, så har det stärkt mig nått så otroligt att prata med nya människor. En annan var ju så jävla feg förut. Men i detta yrke handlar det ju om att träffa många nya människor. Så jag känner själv hur starkare jag blivit på den fronten. Så himmla skönt. Stolt över mig själv!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0