Upp med tuppen.

Dagen har jag tillbringat länge i stan.
Eller rättare sagt hela dagen.

Skjutsade in Sara till skolan idag, eftersom jag ändå inte skulle jobba. Då var klockan knappt nio när vi var inne. Och jag kände inte för att åka hem på en gång. Så jag kollade om Maria var vaken, vilket hon var!





Vart hos dom ett par timmar. Tills Maria skulle iväg.
Då begav jag mig till mor. Där bjöds det senare på potatis och purjolökssoppa! En favorit måste jag säga.






Men nu är jag i alla fall hemma i matfors.

Har blitt en aningen förskyld också. Jävla skit. Och en annan sak! Jag som aldrig blöder näsblod gjorde det nu innan jag gick ut till stugan. Stod och tvätta ansiktet, och eftersom jag alltid får kall-supar när jag gör det så blåser ja ut genom näsan samtidigt som jag slänger vattnet i ansiktet. Så det är ju 7 kg vatten överallt när jag är klar. Ni kan ju tänka er hur det såg ut nu. De va blod-stänk över hela kaklet och över hela tvättstället. Haha!

Så nu sitter jag med en stor tuss i näsan!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: maria

Tack för i går! Var jätte skoj att du kom, måste göra det nå fler gånger. Vilken sött unge jag har! Hon blir jätte fin på kort, men de blir inte mamma hennes ;) kraam!

2010-03-30 @ 06:50:47
URL: http://raggarmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0