Nej, inte mer snö!

Jag vill ha vår.
Men just nu snöar det.

Idag jobbar jag kväll. Så jag och evve ska åka in till birsta innan. Ska hämta henne halv 12. Men självklart trodde jag att jag skulle få pengar idag. Så jag la även undan ett par skor igår. Tur man ha en mor och en evve som kan rädda en i nöden!

Detta nämner jag allmänt, handlar inte om någon eller något spec. Det är bara de att jag kom på att skriva det nu idag efter att bägaren rann över. Och de är varför vi människor är så grymma på att se massa negativt istället för något posetivt. Man måste kunna glädjas åt andra och sedan tänka själv hur man ska hantera sina saker.







Ha en bra dag alla!
Puss & Kram, skummbanan!


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0