God kvällen.

Ikväll har man både solat, bakat och lagat mat.
Evve tittade förbi en sväng, så vi drog och grillade oss lite.

Vart mockarutor. En av mina favoriter, när man väl inte ätit dom på länge. Sen slängde jag även ihop lunch åt mig och far. Kyckling & grönsaker med nudlar.

Det är tur man rör sig mer om dagarna nu, då får man baka lite såhär. Ville baka bröd igentligen men vi hade inte jäst så får göra det någon annan dag. Jess hade ju sånt gott bröd sist vi var där. Mmm!

Nu blir det till att svira om inför sängen, och lägga sig och se lite webbtv. Jag hinner inte med alla serier som har börjat! Men får bara inte missa mitt favvo program..halv 8 hos mig.


HEJ!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0