Nu jäklar.

Börjar det hända saker i lägenheten.

Jag och evve började gårdagen med att dra in på ikea och köpa mitt golv. Och självklart gjorde lite andra ärenden också. Kan ju säga att de kändes att bära upp det i lägenheten. Haha.

Senare på eftermiddagen var jag, mor och far i lägenheten. Fader la golv och jag och mor målade lite saker. Blir super! Och kom jätte långt. Tog även hem köks luckorna, så jag kan måla dom. Skönt att slippa den äckliga gula färgen.


En annan blir ju som ett litet barn när man målar.
Jag tycker det är så himmla kul! Att få pyssla och grejja.

Så jag hade färg över hela mig!
Och penseln var allt än ren.

Tur det gick bort med lacknafta.
Annars hade jag nog dött.

Tänkte ju inte på att de inte var vattenbaserat.






Så idag ska jag en liten sväng dit för att göra klart för fader att bara lägga golvet. Ta bort lite grejer på golvet o så. Tyvärr kan jag inte vara där med han och hjälpa. Jag ska nämligen vara med tjejen. Men det går nog super utan mig också. Hehe. Kanske bättre till och med. Vem vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0