Dags att åka hem.

Nu har jag varit i Hassela sen i torsdags. Men tiden har gått alldeles för fort tycker jag. Under den tiden har Sara tagit studenten. Jag fick även träffa några av deras släcktingar igen ner i från som man inte sätt på länge, även nya ansikten.





Knäppte själv inga bilder. Så jag får sno dessa från Pirre. Nickes morbror. Har inte häller några bilder sedan middagen/kvällen. Men de är nog ingen som avlider. Fick nog allt se några av Pirres kamera. Haha.



Idag blir det till att åka hem igen. Blir nog IKEA idag och införskaffa lite saker. Vill ju måla skåp luckorna ja, men vädret ser ju inte allt för lockande ut.

Ska i alla fall ta och ringa Jess snart och se om hon vill följa med om jag åker in.

Ha en fin dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0