Blir så arrrrrg.

Idag hade jag en sån super dag.
Massa jobb! Och det behövdes värkligen.

Skulle även på nått lyft grejs, så man lär sig rätt.

Jag gick upp, gjorde mig klar. När jag satte mig ner för att äta frulle känner jag hur de bara vrider till i magen. Jag rusar till the thing, och känner att något inte är som det ska.

Nu har jag besökt that thing 3 gånger på mindre än en timme. Aldrig att jag kan gå på den där lilla kursen såhär. För gud om jag får sådär igen. Magen känns alltså inte bra!



Jag hoppas på att de är något jag ätit typ igår eller så som gjort att jag blivit såhär. Så kanske det försvinner efter några besök. För vid klockan nio ska jag höra av mig till joppet hur jag mår. Och jag vill jobba! Men om jag mått jätte dåligt fram tills dess, men känner att jag nog kan jobba ändå, så får jag inte. Med tanke på smittorisker.


Fan, fan fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0