Kärlek? Det smittar väl inte?

Igår var jag ledig.
Jag och Sara drog till birsta. Köpte en navel piersing till min kontaktpersons tjej. Hon kommer nog bli super glad! Senare åkte vi till hassela. Jag blev kvar där tills idag.

Gick och la oss rätt tidigt, eftersom man skulle jobba tidigt i morse. Nicke var chaffis, och kom hem vid 04 på natten. Då låg vi och pratade, de va så mysigt. Sen var det bara att sova en timme, och upp och jobba.


Dagen har kännts jätte bra, har vart väldigt glad. 
Har väntat ut regnet och åskan hela dagen. Nu kom allt! Smäller, dundrar och spöregnar!



Evve kommer snart. Vi ska käka middag tillsammans. Kul att slippa äta själv. Sedan ska hon grejja med mitt hår. Hoppas det blir bra. Är lite nervis. 

Aja, bäst jag stänger av detta nu, så inte datan pajjar. Åskar kanske kommer och ta den. 

Hejdo.  

Kommentarer
Postat av: Anne

Tänkte bara säga att kärlek smittar. Det är sant! Tänk bara på vårkäsnlorna och det.



Puss

2010-07-30 @ 14:02:07
URL: http://www.nogg.se/Annes

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0