Dålig.

Gud vad dålig jag har blivit på att skriva här.
Snacka om att man blir en periodare. Skriver mycket, sen dalar det av, och man skriver ingenting. Men eftersom det inte händer så mycket om dagarna då finns det inte så mycket att skriva om.

Ikväll ska jag på bio i alla fall med sara. Vi ska se Snabba Cash! Är inte filmen nå bra har man ju i alla fall fått suttit och dreggla över han som är med där. Men jag tror nog att den kommer vara bra.

Spenderade hela förra helgen i hassela. Hade även med mig skotern dit. Och de va en super helg värkligen. Mycket skoter körande och massa mys. Snacka om en helvit helg. Denna helg skom kommer, kommer också spenderas i hassela.


Nä nu ska jag dona lite innan jag ska dra in till stan!
Tjobre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0