Söt, så söt!

Har varit med Maria och lilla Freja hela dagen. Ha haft jätte trevligt. Fixade lunch tillsammans också. Elin var även där en sväng med. Tiden bara sprang iväg. Men många fler dagar av detta!

På eftermiddagen var jag och mor och handlade. Jävla snö väder. Och vissa bilister tänker ju inte mer än vad näsan räcker. Blev bara en kort prommis idag. Får hoppas att de är bättre väder i morgon.



Ja, i morgon. Då ska jag tvätta allt som måste. Även min jacka ska få sig en redig tvätt. Sen efter sara slutat blir det förmodligen sidsjön runt. Skönt.


Om nästan en halvtimme börjar mitt favvo program, Halv 8 hos mig. Det är även Andra aveny också ikväll. Super super! Tur det finns en till tv här så jag inte missar pga. allt OS tittande.


Bye Bye Äppelpaj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0