Massa idag.

Dagen har än bestått av masssa tvättande. Skönt att få de gjort. Så jag har pendlat mellan tv:n och tvättningen. Tänkte ut och gå i morse innan jag käkade frukost. Men snöandet lockade mig absolut inte. Tur jag och sara ska ut och gå ikväll.

Fick även ett jätte roligt samtal i förut. Gud vad glad jag vart. Hoppas värkligen detta leder till något bra. Det visar väl sig snart. Wiiiho!


Snart kommer nog mor hem. Då ska vi åka ut till birsta och göra lite ärenden. Sen skulle visst mormor bjuda oss på middag idag. Så jag fick välja mellan kina eller någon vanlig resturang. Men eftersom jag älskar kött så valde jag det. Inge sugen på kina. Så det blir en extra lång prommis ikväll. Haha.


Det känns så bra,
vi kommer klara detta galant. Vi peppar varandra.

 


Kommentarer
Postat av: Maja

Nåt nytt jobb på G :D!?

2010-02-11 @ 13:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0