Mardrömmarnas natt!

Mer snö?
Jaja, någon angeltävling lär det ju inte bli. Hade ju hoppats på massa kall grader istället bara.

Som rubriken så hade jag min mardrömms natt i natt. För dom som känner mig riktigt, vet att jag är så jävla rädd för spindlar. Och inte nå fjanteri rädd. Utan jag är värkligen rädd. Även om jag vet att dom inte kan döda mig. I alla fall..

-Jag vaknade runt 02.30 av att jag gnäller "neej, neeej" och nästan gråter. Då hänger det en spindel mot mitt ansikte och är på väg uppåt. Så jag drar ut sängen till mitten av min stuga och sedan lägger mig i fotändan. Jag har även bullat upp allt jag hade i min väg där spindeln hängde ner så att han inte kunde komma nära mig. Sen ligger jag och knyl och ska försöka sova. Shit va konstigt det va att vakna i morse.

Men denna spindel finns förmodligen inte. De kom från drömmen, och sen vaknade jag rädd och såg den i syne. Eller jag vet ju inte, men jag tror så i efterhand. Eller kanske bara intala mig själv det ?




Aja, inge kul inge kul.
Idag ska jag först städa till i mitt rum. Nu ser det värkligen ut som ett jordskalv här.
Sen ska jag åka till hassela för att plocka upp nicke. Vi ska inventera på konsum. Lär nog bli kvar där inatt.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0