Jobb jobb.

Då var sjunde dagen avklarad.
Har jobbat rätt mycket denna vecka faktiskt. Alla dagar rättare sagt. Men i morgon värkar det som att jag ska vara ledig. Ska blir skönt faktiskt. Ska inte klaga över att få jobba, för vem vill inte ha pengar. Och plus att det är super ju mer jag lär mig. Så de har blivit ca 9 arbetstimmar om dagen. Utom en dag då jag var med tjejen. Så man är ganska trött nu. Skönt att slippa ställa klockan i morgon.

Annars är jag super hungrig nu. Så jag ska ta och göra lite käk. Blir något enkelt. Korv och pommes! Tänkte dra på birsta ikväll också, men det stänger ju 18.00 idag. De sög ju.

Mot köket!  



 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0