Heej o hå!

Det har varit en riktig tråkig dag hittills. Har tvättat och annars bara sätt på tv.
Men snart kommer stämmningen livas upp.

När Sara slutat, så ska vi dra på en prommis. Då ska vi även svänga förbi Hemmakväll och hyra på oss några filmer som vi ska bruka i helgen. Helgen blir nämligen super-lugn. Vilket ska bli jätte skönt. Kommer jag vara pigg och kry tills måndagen också!





Pappa ringde förut också. Han fråga om jag skulle vara hemma i helgen. Han ville fira med smögga från ica för att jag kom in på hemtjänsten. Lät ju lockande, men dels så ska jag inte vara hemma, och sen tänker jag inte ta ut något i förskott. De gick ju som de gick sist.





Kommentarer
Postat av: annie

Hej Jossan! :) Ser att ni brukar gå runt sidsjön, vill du/ni ha sällskap någon gång och jag är ledig hänger jag gärna med :D

2010-02-18 @ 18:18:38
URL: http://anniesvanberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0