Det går bra nu.

Känns som det går bra med rätt mycket nu.
Ska ju bla. börja med att röra på mig mer och tänka på vad jag stoppar i kakelhålet. Igår blev det som sagt en lång sträcka med sara och i morse blev det en själv med lurarna i öronen. Sen provade jag min fullkorns välling. Den va inte så farlig. Smakar rätt likt gröt tycker jag, fast mer flytande då.

Fick även ett roligt samtal förut.
Så nu ska jag själv ta reda på om det fortsätter med glädje.

I eftermiddag blir det jobb. Ska träffa kontaktpersons tjejen. Hon ville se film och köpa skräpmat. Och självklart skulle jag också vilja ha en kebabtallrik eller en fet pizza. Men jag ska ta en sallad. Tänker inte bryta mitt mönster nu.


♥   ♥   ♥

Känns som det är helg snart.
Eller är det för att jag har saker nästan att göra nu fram till helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0