Mmmm, langos!

Idag är det tråkiga söndag.
Har aldrig gillat söndagarna.

Åkte i alla fall in på selånger med tjejen idag. Vi käkade langos och handlade lite. Jag fick med mig hem en plånbok och en t-shirt. Men tröjan va lite liten tyckte jag. Eller är det en sån modell. Det blir väl så när man köper på marknader. Storlekarna är ju inte normala jämt.

Just nu sitter jag och käkar kåldolmar.
Tänkte dra ner till far senare. Blir nog en rätt tidig kväll. Denna helgen har inte vart någon uppvilande helg direkt. Och ska ju jobba i morgon, så jag behöver sova lite.

Blev inge Hassela idag. Tar det i morgon kväll/eftermiddag istället. För då kan jag vara kvar över natten. Värkar inte ska jobba på tisdag ändå.

Cheers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0