Hä gött som tusan.

Blev inga biffar sist.
Blev idag istället.

Medans jag väntar på att dra fram på byn och handla och hyra film, så kirrade jag mina underbara biffar. Nu tog jag allt i. Nä men det är så gott med biffar som är fyllda med vitlöksost. Denna gång skar jag upp lök i ringar också, som jag brynde på innan och blandade ihop med köttfärsen. Brynde på biffsen lite, sen sätter jag dom i ugnen när jag väl ska mula i mig..skiten..tänkte jag skriva. Vilket jag skrev.




Ikväll blir det bara lugnt.
Blir film och mys. Stod även i mitt horoskop mitt att jag skulle få en mysig kväll med någon. Spännande! Undra om det bara är min lilla Evve eller om vi kanske också får en varsinn ridarre som underhåller oss.

Ha en bra kväll alla mina vännor.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0