Dagen..

..har varit super.

Jag och Evve käkade lite tacos efter som slutat. Sedan drog vi in till birsta för att inhandla lite saker. Och vi vart vist där jätte länge. Men hade så roligt! Hela dagen idag har jag varit så glad. Jag vet inte varför, men är fortfarande glad. Vilket känns kanon.

Jag köpte ett stort lakan till sängen. Och även en present till lilla Noel som fyllde år igår. Sen en present till Anna-lena som också fyllt år.



Hon fick en sort av badmössa.
Så nu kan hon duscha utan att förstöra både hår och smink. Vilken super bra grej. Och så snygg?


Nä, nu måste jag knoppa.
Börjar inte förrän 12 i morgon, men jobbar där emot till klockan 22.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0