Påsken över.

Tror aldrig jag ätit såhär lite godis under påsken. Jag som alltid tyckt om godis, men nu vill jag värkligen inte ha. Kanske har ätit mat istället. Men de är säkert bra.

I söndags var jag, Sara och Linn duktiga och gick över 7 km. Det behövdes. Sen igår efter jag jobbat tog även jag och Jess en lång prommis. Känns så bra när man väl kommer ut. Men igår hade jag så ont i lill-tån. Hade ett skavsår som rörde ungefär hela tån! Haft fel skor på mig. 

Men snart när jag och Jess ska ta yttligare en promenad så ska jag ta mina rätta skor. Vi ska hälsa på Zandra i sin nya lägenhet. Och på kvällen ska jag följa med på ljusparty. Alltid kul att göra något, och träffa lite nya människor. För där kommer jag nästan inte känna en kotte. 


Skönt att det är lite bättre väder idag.
Även om det inte är nån riktig sol, så är det inte disigt och ruggigt.

Så nu blir det till att göra sig klar. Längtar tills posten kommer. Hoppas hoppas jag fått mina kläder! 











 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0