Ny vecka, nya händelser!

Måndag idag, även om jag hade måndag igår.
Säkert bara för att jag jobbade.

Var i hassela i helgen. Hade det super bra. Ännu en vit helg. Men igår morse var jag tvungen att slita mig upp och åka och jobba tidigt. Jobbade som sagt delad tur, så jobbade även sen på kvällen.

Idag är jag ledig. Tänkte dra mig en sväng till Jess, men hon hade fullt upp. Så jag tror att jag ska ta tag i att städa lite i stugan och vädra täcken o sånt. Även om det är rätt trångt där nu med mina sängstomme-kartonger som ligger där inne. Men det blir tamme sjutton dammigt fort.




På onsdag ska jag in till stan och skriva överlåtelsen till lägenheten. Längtar som ett tok! Känns så himmla bra. Det är ju efter jag skrivit på det som allt kan sätta i gång. Ska bli jätte spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0