Ledig idag.



Blev inge jobb idag. Men det gör inte så mycket. Eller för pengar skull, självklart. Håller på att fixa med det sista av tvätten nu. Sen ska jag göra lite ärenden också.

Ikväll ska jag skjutsa tjejen till stan. Och vänta där någon timme för att sedan skjutsa hem henne. Efter det drar jag till Hassela. Och blir där tills jag ska jobba på söndag. Ska jobba 07-22 då. Delad tur skulle jag tro. Så skönt att vara ledig lördag.

För dom som inte vet så ska jag få mor och Håkans säng. Den är i jätte bra skick. Så nu behöver jag inte leta någon till min nya sängstomme! Så gulligt av dom. Tack! ♥


Helgen kommer i alla fall bli lugn och nykter. Känns super.


Nu ska jag ta mig lite frulle.
För magen börjar prata reält! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0