Timrå - Brynäs, SLUTSÅLT.

Ja idag blev jag och ante ensamma hemma. För nu har far och anna-lena dragit iväg utomland. Dom kommer säkert få det super. Tror inte jag är ensam om att tycka de är ganska skönt att vara ensamma. Vi är faktiskt duktiga på att hålla efter. Idag gjorde vi även Kebab och pommes. Evve köpte med sig från spice, själv ville jag bara köpa 3 burkar sås. Men fick dom gratis, plus varsin klubba! Spice är ju super! Och det vart även maten. Nästan lika gott som evves med köpta.

För att fördriva tid innan idol drog jag och evve och solade. Måste ju hålla efter brännan från bulgarien. Plus att få bort bikini linjerna. Det ser ju värkligen fördrövligt ut. Dom som solar topless har det bra. Själv får man ordna till det på hemma plan. Men de går ju också!

I alla fall! När jag och evve kom hem till mig, var det full rulle. Ingen kunde ju ungå att det var folk hos oss. Så själv fick vi gå upp och se. Tv:n var mer än ockuperad av alla hockeyfans.


Och eftersom vårat hem brukar ha en tendens att dra till sig folk när det är hockey. Så hade vist någon tagit det säkra före de osäkra. "Timrå - Brynäs, SLUTSÅLT".


I morgon är det även fredag. Känns bra. Skönt att de händer lite saker. Ska ta tag i massa tvätt, påslakan mm. Sen blir det en snabbis till stan. Och hoppas att inte evve fegar ur! Hihi.



Tjipp hej!

 


Kommentarer
Postat av: Maja

Fegar ur för vad:p?

2009-09-25 @ 13:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0