Ny vecka,

..nya möjligheter?


Då var ännu en ny vecka påbörjad. Själv ligger jag fortfarande i sängen. Jag har nämligen påbörjat min engelska idag. Så har legat och läst igenom massa, och även kikat i min bok som jag köpt. De är väl lite svårt att förstå vissa saker, men läser jag samma om och om igen, så tillslut kommer jag på vad det ska vara.

Har även gjort två test också. Man har olika saker man ska göra varje vecka. Eftersom de är på distans så redovisar man genom datan. Denna vecka (som jag förstått det) ska jag ha skrivit om mig själv och varför jag vill göra detta. Ska även hitta någon bra engelsk dikt bok, med en såkallad English speaking writer/author. Hehe. Tänkte om jag ska dra upp på bibblan något och kika.



Detta är min bok Progress Gold A,
som kommer följa mig i 10 veckor.

Följde även  med en Student´s Key. En cd skiva med övningar.
Så ska väl ta och kolla vad det är också.
Men de behöver jag inte göra än.




Känns faktiskt rätt okej. Tror nog att de blir nått bra med detta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0