Hemma..

..till det kallare sveadala.

Ja igår kom vi hem. Hemresan kunde blivit lite halvdyr. Eftersom jag och maja missade vårat tåg. Vi stog på C-centralen och väntade medan tåget gick från arlanda. Rätt kul nu när man tänker nu efteråt. Men som tur var lät dom oss åka med ett annat tåg gratis! 

Hela våran resa var underbar. Tycker inte det finns något att klaga på direkt. Vädret var kanon och hotellet går inte att beskriva! Det ända som vi själva klanta oss med var att vi alltid glömde kameran! Så de vart inte många bilder. Men dom få som knäpptes, lägger jag ut sen.

Gårdagens kväll blev bara lugn och skön. Var rätt trött. Nicke hämtade mig och maja vid tåget. Så åkte vi och såg lite film. Sen åkte jag och nicke hem till mig o myste till det lite. Borta bra, men sägen hemma är då fan bäst. Synd jag trodde det fortfarande var varmt ute, ingen värme och fönstret jätte öppet i min lilla stuga! Var så kallt så nickes kläder var blöd av råheten när han skulle upp och jobba! Så han fick ta lite sovmorgon och sätta på elementet i full fräs! Haha.


Idag har det bara blivit hemma doningar, och kvällen bestod av Färjan 3 , självklart! Måste ju se om far min har gjort bort sig något. Synd jag inte vet vilket avsnitt han var där.


Nu blir det lite film eller webb tv. Sov gott alla! Puss.

Kommentarer
Postat av: Anne

Välkommen hem.. än en gång ;) Kul att du uppdaterar här igen! Va kul att far fin är med i Färjan, då måste jag juh oxå kika. Har sett de andra två säsongerna men nu har jag kommit av mej. Puss så länge.

2009-09-08 @ 01:50:47
URL: http://www.nogg.se/Annes

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0