Hej ho hej ho!

Vilket kalasväder det är! Synd att det blåser så mycket. Men det känns att det börjar bli höst. Nästan så man känner det på lukten. Idag är jag faktiskt på rätt bra humör. Gårdagskvällen slutade inte så glatt. Men idag känns det bättre. Jag måste sluta att bry mig om allt. Man glömmer ju nästan bort sig själv.

Fick min tröja som jag väntat på från Tradera.
Och vart väldigt nöjd! Fick den för 41kr, så det känns väldigt bra.



Ska väl ta och fixa till lite här hemma snart. Och även tvätta massa påslakan som bara ligger. Kan ju passa på nu när alla nästan är borta, utom ante. Men han tvättar ju inte direkt mycket. Om han änns har tvättat någon gång i sitt liv. Haha. Sen blir det väl till att börja ronden att skriva om mig själv, på engelska. Det är nu man blir lite halv lycklig och känner att man måste handla block och penna ect. Det var ju alltid kul förr när man gick på lågstadiet. Och nog finns de där lilla barnasinnet kvar.

Sara kommer även hit i eftermiddag. Vi tänkte simma. Får se om det blir simmning eller någon annan sorts träning. Något blir det i alla fall.

Själv kom jag på här om dagen att jag ville börja med en sån där tävling som många arbeten håller på med. Med stegräknare. Så tänkte dra ihop några stycken och bestämma vist många steg på en viss tid. Och följer man inte det blir det något straff! Tycker det borde vara en självklarhet att vilja vara med på något sådant. För de ger en ju en spark i baken att komma ut och röra på sig. Och jag menar, en halvtimme minst har man nog tid att röra på sig även om man går i skola eller jobbar. En annan har ju nästan hela dagen! Men kan säga att de är inte lättare att komma ut för det.

 

Nä, nu ska jag göra någon nytta.


Kommentarer
Postat av: Maja

Jag har redan steg räknare så jag är på:D

2009-09-29 @ 15:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0