Hatar rubriker.

Tycker varje gång det är lika svårt att komma på någon rubrik. 

Och jag själv har blivit ganska kass att skriva här ofta. Blir lite mellanrum mellan inläggen. Kan ju vara också för att jag just nu inte har så mycket att göra om vardagarna. Och just därför skriver jag idag, för idag har jag något att göra!

Idag ska jag nämligen på stan med farmor. Vi ska käka lunch och vandra på stan. Ska bli kul! Länge sen man umgick så med henne. Oftast hinner man bara träffa henne en snabbis. 


Engelskan har också blivit uträtt. Och som jag kände på mig hade det blivit något fel. Dom hade glömt bort mig rätt ut sagt. Så igår fick jag reda på böcker jag måste ha, sen ska jag lära mig något program också. Får se om jag tar det ikväll eller i morgon. Böcker är då inte billigt iallafall. Tur det finns begagnade. Väntar nu bara på att söka csn stöd också.

I morgon tänkte jag och evve kanske dra på skopunkten. Då ska jag ta med mig några Cv:n och lämmna lite här och där. Om jag har något utskrivet som inte är för gammalt dvs. 


Kiss and goodbay!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0