Vart är snön.

Igår regnade det massa här. Medans på vissa ställen snöa det. Jag vill också ha snö. Även om inte snön lägger sig, och de bara blir blött, så är de alltid kul med första snön! Blir ju blött ändå av allt regn.

Idag fick jag svar från min uppgift jag skickat in förra veckan på engelskan. Och jag trodde att de skulle gått mycket dåligare. Men de gick helt okej. Med tanke på hur dålig jag är. Så det kändes bra.

Ikväll blir det solning med evve. Har tänkt att sola en gång i vecka för att hålla kvar lite färg från bullis. Och en gång i veckan tycker jag inte är för mycket. Tycker det är lagomt. Har inte blitt någon promenix idag. Jag är fan rätt lat ibland. Men vaknade skit sent också. Då blir man så seg helt och hållet. Men har i alla fall damsugat på nedervåningen. Även om de är min stuga jag igentligen måste ta tag i. Får fixa det i morgon.


Nicke ringde mig förut och fråga om jag kunde köra han och ture på fredag. Dom ska på firma fest. Skulle igentligen kanske baka pizza med maja och dom i hassela. Men jag kände att jag måste nog ställa upp också på dom, nicke har ju trots allt kört en annan mycket. Men får se till att träffa majsen och co. ändå i helgen!

Nu ska jag börja med maten.
Magen börjar prata lite.




Mår rätt bra idag, eller bra i allmänt.
Och de känns så skönt.













 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0