Uppe med tuppen

Idag blev det en tidig morgon. Vaknade i hassela, av att nicke va tvungen att åka och jobba. Båda kände nog att vi ville ligga kvar. Själv kunde jag ligga kvar i nästan en timme till.

Men vid halv sju gick man upp. Jag skulle åka så pass att sara kunde åka med bussen från matfors. När vi ger oss ut på vägen upptäcker vi att de är en riktig ishalka ute! Snor halt var det! Tur vi hade tid på oss. Men där slutade inte oturen. När jag väl var i matfors så fick jag soppa torsk! Men tog mig till en bensinstation som tur var. Synd bara att det inte gick och tanka!! Kortläsaren va ur funktion. Super!
Jag tog mig alltså ingen stanns.

Så fick ringa pappa, så han kunde tanka en dunk, så vi kunde dra på preem och tanka istället.


Helgen har vart super! Fredagen var jag ju schaffis. Och lördag firade vi nicke. Så kan inte klaga på något. Igår vart det mys framför ensam mamma söker.


...nu ska jag ta och fixa frulle ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0