Torsdag.

Min helg börjar ungefär..idag.

Gick upp tidigt idag för att göra klart engelskan. Fick ju göra om allt eftersom min data har kajkat ihop helt! Tror jag smäller av. Få be nicke hjälpa mig att formatera om den. Synd om alla saker försvinner bara. Men de får jag ta. Måste ju ha en dator. De värsta är att jag har kännt på mig att det var dags. Har länge tänkt köpa en externhårddisk och lägga över allt på.

Själv kom jag nyss ut ur duschen. Ska luncha lite med evve här hemma, sen dra till stan. Ska dels lämmna lite cv:n här och där. Och hämta upp sara! När vi är färdig i stan, blir det att simma innan vi drar till Hassela.

Ska bli skönt att komma dit faktiskt. Nicke kom i morse också och lämna sin externa hårddisk så jag kunde lägga över alla nya Onetreehill och gossip girl avsnitt. Han väckte mig av en kall hand under täcket! Den jäkeln!

Nu kommer evve :) Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0