Plocka, städa, blä blä blä

Idag blev det en riktig donar dag. Tog tag i mitt egna kryp in. Och när jag väl ska gå in med lite tvätt och även hämta damsugaren, väntar en hedlig lapp på bänken. Så det blev lite mer att göra innan jag kunde fortsätta. Men lappen är inte slut än, jag tänker faktiskt fortsätta först med de jag själv höll på med.

Sen tänkte jag sätta mig med engelskan. Hade någon hörövning att göra. Det ska bli lite kul.

Ikväll blir det även simmning. Som jag längtat. Det är ju så skönt. Plus att man får träffa sara. Fick se hennes skolkort igår. Och det var jätte fint! Och jag ska få ett! Sen idag såg jag ett kort på nicke sen bröllopet som va så otroligt fint också! Lägger ut dom här. Vackra människor.


 

Nä, nu ska jag plocka lite till och sedan dra igång snabeldraken. Kan behövas. Såg ju ut som en bomb hade slagit ner i min lilla stuga. Men det värsta är att jag fattar inte hur jag lyckades få så stökigt, jag städade ju nyss. Visade evve igår, hon vart lite chockad tror ja. HAHA!

 

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0