Någon som är villig?

Sitter med engelskan nu. Tog ett litet bake. För just nu sitter jag lite fast. Och det är ingen hemma häller som kan hjälpa mig. Jag förstår inte riktigt hur jag ska göra. Jag har listat ut lite, men hittar inte själva "exercises grejen" i häftet. Eller har hittat det, men de är inte så som de ska vara. Nu vart det insnöat här.
Vi lämmnar det.



Känner att jag måste klippa mig. Eftersom jag är duktig och håller på att spara ut, så menar jag bara topparna. Om någon känner sig manad, så varsegod!


Idag blir jag hemma och ska fixa denna engelska. Blir kanske att titta upp på badet för att hälsa på mor och levis som skulle bada. Sen ikväll blir det att sväng in hos majsen.




Tjipp!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0