Känns som måndag..

även om det är tisdag.

Kom hem i morse från hassela. I fredags åkte jag ned nicke och hämtade en skoter. Va ju en bit att åka, så det tog hela dagen och halva kvällen. Sen lördags var också en lugn kväll. Så helgen har vart en oerhört lugn helg med mest bara mys. Rätt skönt att haft en helvit helg.

Igår vart det inventering på konsum. Kanske inte blir storm rik, men varje litet öre är bra! I morse när nicke skulle gå upp var det jäkligt kallt ute. Så när han väl drog iväg på jobbet hörde man riktigt hur halt det var. Men de gick bara bra för mig och sara också, tog oss helskinnad till matfors.

Har fått varit med om året första snö i mina ögon! Synd vi inte har något här i matfors än. Nicke kunde till och med köra en sväng med skotern igår hemma hos dom, även om det kanske var på håret. Men här hemma är de ju knappt kallt. Blä.

Nä nu måste jag fortsätta installationen på datan. Så jag får nått skriv program. Vilken är viktigt om jag ska kunna fortsätta med engelskan!

Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0