Vindarna har vänt!

För en stund sen när jag vakna, och kände..nej. Jag hade absolut ingen lust. Ibland kan man känna så för att man inte har nått kul att göra. Men jag var så jäkla piss nödig så jag var tvungen att gå upp.

När jag öppnar dörren från min stuga, så det första jag ser är snö på min bil! Och tänk vad allt vände fort. Jag vart nog världens gladaste. Som en liten unge i en godis affär. Även om det kommer smälta bort, har det i alla fall kommit. Och förmodligen kommer det mera snart!


Kommentarer
Postat av: natalie

Haha jag vart likadan! Fast jag var upp inatt och såg att det snöade så jag längtade bara till morron jag :p

2009-11-05 @ 10:28:09
URL: http://jennynatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0