Skön helg!

Helgen har vart riktigt skön. En helvit helg dessutom.

Fredags stannade jag och sara hemma på mörtsjön och kikade idol och bara latade oss. Sen lördag åkte jag nicke sara jenny ner till Joe, där var det massa folk som drack. Men vid elva kände jag och nicke att vi drar hem och gör lite fika och slänger på en film. Vilket vi gjorde.

Så helgen har vart super lugn. Vi vaknade till och med halv 9 i morse. Vilket inte brukar hända på en söndag morgon. Tror nästa helg också blir blankt. Så satsar vi på lite mer träning i veckan istället! Och plugg såklart, sara och jag har gjort en deal.



Dagen har bestått av att jag och nicke hyrde film. Köpte pringles och godis och en stor cola! Perfekt väder för sånt mys. Just nu sitter jag själv ute i nickes krypin. Han drog till en polare. Själv avstod jag från att följa med. Kan ju vara kul för han och få snacka lite grabb skit. Haha.

Aja, hoppas alla får en fortsatt bra kväll!

Chao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0