Jag är vaken. 01.50

Men borde ha lagt mig för länge sedan.
Förstår inte varför jag inte blir trött. Nog kan jag bara lägga mig också, men något stoppar mig. Fast jag vet att om jag slår på en till film så kommer jag slockna direkt.




Min helg har vart super. Drog till hassela, nu vart ni förvanad va. Haha. Eller inte kanske. Skulle igentligen bara ta det lugnt hela helgen. Men då visade det sig att många skulle dricka på fredagen. Så då bestämde jag och sara oss för att också dricka. Men vi åkte till hudik och tänkte gå ut där. Men de vart en kort visit där bara. Sen efterfest med alla andra hos emil. Men kvällen va jätte kul!

Lördag vart jätte lugn. Börja med att jag och nicke vaknade av att båda hade bilarna på byn. Och vi kände inte direkt någon stress att hämta dom. Dels kunde vi inte, och sen orkade vi inte. Senare mot kvällen tog vi oss ner. Kikade in hos några andra i hassela. Men näst in till alla skulle dricka. Så vi beslöt oss för att tillslut åka hem och se film. Hade tänkt sätt film hela kvällen, men så blev det inte.

Sitter nu med en magkänsla som känns bra. Förstår inte varför. Jag brukar alltid ha ångest eller nån annan dålig känsla på söndagar. Hoppas det betyder något bra.


Nu slocknade mitt sista värmeljus här, och ska jag försöka sova. Hoppas allas helg vart bra.
Tjipp hej!



Får inte glömma att idag va pappas dag! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0