Idag fick jag det bevisat.

Jag tycker inte om bilprovningen.

Var och besiktade idag. Och har fixat allt som det brukar hamna 2:or på. Så viste inget som kunde gå fel. Men det känns fan som att bara för man är ungdom, så ska dom alltid jävlas! Så en ombesiktning blir det. Jävla skit gubbe.

Annars har dagen varit super. Har donat i rummet hela dagen! Och kommit jätte långt. Blir super fint tycker jag. Efter besiktningen var även jag och evve och hämtade min spegel jag hade hos mor. Så den sitter också uppe nu. Tänkte möblera om också. Brukar få för mig att jag inte tycker det känns städat förrän jag även möblerat om. Men just nu kan jag nog inte få så mycket bättre. Så det får nog vara som det är. Tur det är massa andra förändringar.

Höll även på att krocka i birsta, en av rondellerna. En gubb fan som kör rätt ut när jag svänger ur rondellen. Först skrek vi, sen skratta vi. För gubbens glasögon speglade sig i mina lysen, när han vände huvet mot oss, eftersom jag slängde mig på tutan..såg så jävla roligt ut! Men vi såg nog rätt kul ut också när vi skrek. Haha!

Fick jag ett roligt samtal idag också. Får se i morgon om det slutar ännu roligare. Men man ska inte ha för mycket förhoppningar. :)


I morgon kommer jag nog kunna göra klart mitt rum helt.
Sist men inte minst ska sängkläderna på. Mys mys!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0