Helg!

Nu är helgen här..igen!

Även Fredag den 13 idag. Hoppas dagen går felfri. Och lycka till alla andra med. Många tycker säkert att de bara är snick snack med denna dag. Men jag tycker det är lite kul om man tar den lite seriöst. Hihi. 


Veckorna gå så fort. Men det är ju skönt med helg, så jag klagar inte. Även om jag kanske inte gör allt för mycket på dagarna, men helg är alltid helg.

Har nyss packat ihop mina klädder och stuff. Så nu sitter jag och fördriver tid bara. Senare när sara är klar, och när mor är hemma, så drar jag och sara till hassela. Men först ska vi uträtta lite ärenden.

Mor är så snäll att låna ut sin bil till mig över helgen.
Min pärla är ju och fixar sig nu. Kul! Längtar tills den är klar!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0