Puss!

Jag har fått låna världens coolaste telefon. Om jag så ska köpa den av ante, eller om han känner att de inte är så mycket hans stil,
så ska jag ha den forever!




Annars i morse så fick man sig ett gott skratt. När jag kom in, sa annalena att det inte fanns något smör. Sen fråga hon om jag hade pratat med nicke. Vilket jag inte hade. Då var det nämligen så att han hade tagit fel låda ur kylen. Istället för att tagit sin GB glass låda med mat, så tog han vårat smörpaket! Själv tycker jag att de är lite skillnad på dom. Skapligt trött han måsta vart! Hahaha!

Så nicke, gott med smör? ;)


Nä. Nu ska jag börja tvätta och få något gjort innan smör gubben kommer hem igen.

Kommentarer
Postat av: Maja

HA HA HA HA NIICKE såååå typiskt dig!!!

2009-05-31 @ 11:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0