Nu väntas lunch!


..är jag svettig och helt mör i benen. Blåste rätt kallt i början, men efter bällsta backen upptäckte jag att jag tagit på mig för mycket kläder. Eller igentligen var de väl bara runt halsen. Det var även i bällsta backen som jag fråga mig själv om jag glömde konditionen hemma? Just ja, jag hade ju ingen kvar.

Nä, detta va så jävla skönt! Jag gick upp till byn, sen mot rännösjön, tog elljusspåret där i från. Och hela runt. Sen bällsta vägen hem igen. Tog exakt en timme.

Så nu har startskottet gått för mig. Jag ska försöka att inte dricka innan midsommar. Eller någon gång kommer de väl bli. Som på sundsvalls crousingen eller så. Sen ska jag försöka att ta en sån här runda näst intill varje dag. Tappade även mitt öghänge längs vägen! Jävla skit! Hörlurarna skavde typ bort de. De va väl lite tråkigare. Men men.


Känner mig så taggad just nu!
Jag viste att bara efter att ha tagit sig ut så kommer man igång!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0