Latisdag.

Idag började de med att borsan ringde, och bad mig och nicke komma med släpvagnen till ahlström. Så de va bara att pallra sig upp ur sängen. När vi väl var ute och åkte på byn, passa vi på att uträtta lite ärenden. Skulle dels på banken och sätta in pengar. Sen byta några soda stream patroner åt marie. När vi väl var hemma, kikade jag mitt konto så pengarna var insatta. Och de var då jag märkte att jag hade betalat 60kr extra än vad jag skulle. Så då var det bara att åka upp igen. Men de gick bra, fick pengarna tillbaka.

Annars har det blitt latning i soffan idag. Kikat efter lite jobb, och grejsat med räkningar och sånt skit. Fast på något sätt är det rätt kul att hålla på. När man känner att man har lite mer koll på sakerna och att allt går bra.

Snart ska jag och nicke dra till hassela.
Synd att det blåser så baskat idag! Får gärna sluta.

Hoppas på pengar i morgon..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0