Jag bor på ett projekt.

Idag börjades det. Röjjningen på våran gård. Efter att vi tagit bort några träd, så ska ju även stubbarna bort. Sen ska vi plana ut hela gården också och dona massvis. Så när jag hade gått in, hörde jag något som mullrade upp på vägen. Och sen såg jag hur grävaren började misshandla våran lilla gård. Tur jag viste om att han skulle komma. Annars hade jag nog blitt litte brydd.



Såhär ser det hittills ut lite här och var runt vårat hus nu. Och de är ju bara början. Men man får väl tänka att det blir ju förmodligen super bra sen. Får se hur mycket han gör idag. Annars blir väl rästen av massakerandet i veckan.

Senare idag ska jag iallafall till stan igen. Pusst! Ska ju på ett personligt möte på Lernia denna gång. Om jag äns hittar till där vi ska mötas. Jävla labyrint där inne ju. De visar väl sig, helt klart. 


Nä nu ska jag käka frulle! För nu har lilla magen börja sagt till, och de är då de är som godast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0