Igår åter idag

Igår var jag och evve till birsta. Hon hittade par pumps och en tröja. Jag hittade bara massa dyra skor som jag inte har råd med. Finns det något värre än när man hittar ett par skor som man bara vill ha, men har inte råd med. Men de är inte de att dom är sådär svin dyr, de är bara att man inte har ekonomin just nu. De är de som känns värst.

Även nicke dök upp igår. Så eftersom de va sånt tråkigt väder bestämde vi oss för att baka lite bröd. Anna-lena har ju frågat om ja kan göra de något..så varför inte ta de i pissväder. Även evve kom ner ett tag och joina. Skönt att bara ta det lugnt.

Idag vaknades jag först av att nicke skulle åka och jobba. Sådär halv 6 på morgonen. De första vi hörde var att pappa skrapade rutorna på bilen? Men de va väl inte frosten vi var chockad över..de var mer att pappa var vaken så tidigt!

Aja, jag somnade om så skönt, tills tandläkar helvetet ringde. Just då kände jag att dom var pain in the ass. Men efteråt så va de bra att dom ringde, slapp ju jag ringa. Team work!


Idag blir det till att joxa på hemma först. Sen bär det av till stan. Blir middag med brudarna och kanske några fler. Ska bli kul. Har ju inte gjorts på länge!

Nu, Frulle! Hembakt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0