Hellu Hellu

Jäklar vad jag sov idag. Inte vakna jag något häller. Vaknade av att jag var svettig som en gris. Hade drömt massa konstiga drömmar, inga roliga alls. Får hoppas det betyder nått roligare.

Vädret är ju sådär oroligt också tycker jag. Eller konstigt. Jätte sol ibland, men samtidigt som det är mulet och känns som de lika gärna kan börja regna. Hatar när det är kvaft. Men jag tyckte jag såg på vädret att de skulle bli mycket regn nu mot helgen, och i helgen? Kanske är bra de också, så vi får fina gräsmattor!

Idag ska jag dra till hassela. Ska åka efter sara slutat skolan. Men innan ska jag väl åka och färga evves hår. Är lite halv närvös. Hon har ju så långt hår, men bara en färg. Så jag säger som anne, inte coolt.


Kommentarer
Postat av: Anne

Haha va sött att du citerar mej hjärtat. Jag tänkte på dej igår. Hoppas allt är bra!! Love

2009-05-26 @ 00:59:49
URL: http://www.nogg.se/Annes

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0