Hello you!

Det va inte igår. Men helgen har ju vart aldeles otroligt fin. Hoppas alla haft en finfin helg också! Min ha vart jätte bra! Har bland annat vart ute i skogen och fällt träd, suttit ute och grillat och myst vid en brasa, vinat, softat, gått 6-7km i tygskor, druckit ur en bäck, fått sommar däck, umgåts såklart med de nära och kära.

Jag har lite bilder.



Denna bild skrev vi även ut och gav till Erik (gubben på bilden) insatt i en ram. Han vart så glad!  

 



  
Trodde jag hade mer bilder än vad jag hade. Men tydligen inte.
En super glad sara fick ju iallafall vara med! ;)


Dagen, idag, började med att jag och nicke låg och drog oss rätt bra. På eftermiddagen drog jag hem till matfors, umgicks lite med evve bland annat. Synd de va lite pissigt väder. Fast på ett sätt var de rätt skönt ändå. Just nu sitter jag här, och lyssnar på radioseven. 

Måste lägga ut denna fina bild också. Nicke jävlades med mig, och då tänkte jag ge tillbaka med en snärt på rumpan hans. Men snäll som jag är så fråga jag först. Otroligt nog skratta han lite och sa "haha, ja, får du väl?" Men skrattet höll inte i sig nå länge. De gjorde vist rätt ont! Så jag sa "skyll dig själv som gick med på det".
Då kom det ju fram att han trodde jag höll i en rabarber själk! Vilket de inte var.  



 


Nä nu ska jag avrunda. Hejhopp din sockertopp!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0