Funderingar

Ja då var det redan onsdag.

Idag vart de som sagt en prommis till. Är faktiskt ganska skönt ute ändå, även om vädret är sådär. När man väl är ute och går så är det rätt skönt när det blåser lite smått. Man hinner fundera ganska mycket när man är ute och går själv. Och jag kände idag att jag måste nog ta tag i min engelska. Den är ju värkligen kass. Och de förstör. Dels sabba jag ett jobb, bland annat på grund av det. Så idag får jag hem papper om att plugga engelska A.

Jag fick senast igår höra att "nu är det dags att bestämma sig va man vill göra". Och nu när jag har tänkt efter lite, känns det som att engelskan är det viktigaste just nu. Men flosrist är något jag tycker är kul. Skulle jag gå florist, känns det som att jag försöker komma ifrån engelskan, typ smita undan. 

Så även om jag sen ska ut på själva handels fronten måste jag ha engelska A. Jag kommer nästan aldrig komma ifrån det. Och framför allt är det bra för mig själv. Skit drykt när man inte förstår eller så. Och folk lär ju tro att man driver ibland med dom när man inte förstår, men så kass är jag på engelska.


Jaja, nog om de där trista. Idag fick jag smaka Monster på flaska! Tyckte de va rätt kul att den va på flaska. Aldrig sätt. Och den va faktiskt go. Lika söta som vanligt typ. Synd dom är så dyra. Men varför?

Snart ska jag ut igen. Ska stapla en massa ved igen. Skulle bara vilja hoppa i duschen. Men känns inte som sån stor ide när man ska ut och grejja på.

Det lär ju inte bara vara jag, som tänkt på att det är väldigt mycket pappor som är ute och går själva med en barnvagn? Nått liknande av hundtricket kanske?

Kommentarer
Postat av: annie

Behövde inte du läsa A-kursen på gymnasiet? Tänkte eftersom du ska läsa den nu:) Själv har jag läst både A- och B-kursen men är inte direkt någon hejare i engelska för det. :(

2009-05-13 @ 13:59:34
URL: http://anniesvanberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0